Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за гнп от 166 за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за гнп от 166 за 156

    здравейте колеги имам едно питане ако някои може да ми отговори ще сам му много благодарен...колата ми е 156 2.4жтд 136к..след това последва турбина 2256 едно мапване и колата си варвеше добре но за много малко време..започна да забива при яко настапване и даже понякога изгасва..проблема го установихме че е от помпата за високото налягане ГНПто.намерих си груго но е от 166ца 2.4 20v 175к 2005г.дали има някаква разлика от моето дали ще стане за моята кола

  • #2
    Първоначално публикувано от miroslav156 Покажи съобщение
    здравейте колеги имам едно питане ако някои може да ми отговори ще сам му много благодарен...колата ми е 156 2.4жтд 136к..след това последва турбина 2256 едно мапване и колата си варвеше добре но за много малко време..започна да забива при яко настапване и даже понякога изгасва..проблема го установихме че е от помпата за високото налягане ГНПто.намерих си груго но е от 166ца 2.4 20v 175к 2005г.дали има някаква разлика от моето дали ще стане за моята кола
    и що пък помпата по скоро вижте регулатора и най вече самия ремап
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      A как разбра, че е точно ГНП-то? Ами ако е регулаторът? Защото ако помпата ти дава поне някакво налягане над 400 бара ще вървиш (а тя ти дава), но няма да имаш мощност. А и би ти светнал чекът
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        еми там кадето си слагах чипа ми казаха че е от помпата неможела да направи достатачно бара и компа отчитал недостик на гориво затова забивала...а казвате че е вазможно и от регулатора така ли

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от miroslav156 Покажи съобщение
          еми там кадето си слагах чипа ми казаха че е от помпата неможела да направи достатачно бара и компа отчитал недостик на гориво затова забивала...а казвате че е вазможно и от регулатора така ли
          Аха
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от miroslav156 Покажи съобщение
            еми там кадето си слагах чипа ми казаха че е от помпата неможела да направи достатачно бара и компа отчитал недостик на гориво затова забивала...а казвате че е вазможно и от регулатора така ли
            И колко недостик на гориво не и стига? На какво налягане в рейла я караш? Турбото колко надува? Тази помпа държи на 200+ к.с. и си храни без никакви проблеми. Кажи все пак колко е настроена, че много често се оказва проблема да е в "главата" а не в колата

            Иначе помпата от 20 клапановата ще стане, но ще трябва да видиш кой ремък ще ти пасне после, че шайбата и е по-малка.
            Last edited by oem; d.m.y г., 12:51.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              еми не разбирам много от тези мапове казаха ми че колата е около 170к.. когато и давам плавно гас дори и до доло да я настапя не забива но стресна ли я по ряско или направо до доло изгасва даже

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от miroslav156 Покажи съобщение
                еми не разбирам много от тези мапове казаха ми че колата е около 170к.. когато и давам плавно гас дори и до доло да я настапя не забива но стресна ли я по ряско или направо до доло изгасва даже
                мапера ти не става
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  междо другото забравих да кажа че когато двигателя е загрял и времето е горещо по често забива вечер на по хладно е малко по добре

                  Comment


                  • #10
                    Проблема с гасненето идва от помпата, който пък идва от ремапването което са ти направили.
                    Виж да не си в момента с помпа от 1.9. Провери я по номера на Бош, който е на нея - ако е от 1.9 - номера завършва на 007, ако си е от 2.4 - завършва на 006.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      благодаря ви колеги ще се опитам да видя за номера ако някои дриг е имал такав проблем ще сам му благодарен ако сподели как го е решил

                      Comment


                      • #12
                        проблем

                        Ланча турбо -> забиване муцуна при рязко настъпване -> датчик налягане в турбината -> нов поръчка от ситроен -> нямаше никви проблеми 20 000 км след това.
                        Alfa 156 2.0 - ех,
                        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от miroslav156 Покажи съобщение
                          благодаря ви колеги ще се опитам да видя за номера ако някои дриг е имал такав проблем ще сам му благодарен ако сподели как го е решил
                          Такива проблеми идват много често след некадърно ремапване. Просто си има ограничители за всичко които с кракнатите програмки в интернет не се виждат и трябва да се търсят дирекетно в hex-a от човек който знае какво да търси и какво прави като цяло. А тези които не знаят и не могат, но пък искат да няма проблеми прибягват до помощ от колега или до иначе некоректното лъжене на някой датчик например с резистор или с емулатор когато не става с резистор

                          Най-правилно става като се напише в hex-a това което трябва.

                          Върни се сега при мапера ти и го накарай да ти обясни защо смята, че помпата е проблемна и дали ще ти покрие разходите за новата и за работата по смяната ако проблема си остане или пък просто се обърни към друг мапер ако било то не да прави нова настройка, а поне да види какво е направено и да каже къде е грешката.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment

                          Working...
                          X